– Derfor valgte vi Identisure
Åhléns bruker tjenestene TeleID, GDPR-ID og Safemail fra Identisure.
– Hvilke behov var det som fikk Åhléns til å ta kontakt med Identisure?
Med innføringen av GDPR ville vi beskytte medlemmenes personopplysninger på riktig måte og samtidig gjøre det enkelt for kunden og kundeservice. Den største utfordringen var å verifisere at vi hadde kontakt med riktig person per telefon. Nå kan vi sjekke ID når vi snakker med noen. Det hele er raskt, hyggelig og enkelt!
– Hvordan opplevde dere kjøpsprosessen og Identisure som leverandør?
Identisure er veldig lydhøre for behovene våre, og alt går veldig raskt og smidig.
– På hvilken måte har tjenestene Safemail og TeleID forenklet kommunikasjonen mellom kundeservice og kundene?
Vi kan hjelpe kunden med én gang, uten å bekymre oss for om vi gir ut informasjon til riktig person. Samtidig er utvekslingen av personopplysninger redusert til et minimum.
– Hvor sannsynlig er det at dere vil anbefale Identisure som leverandør til andre selskap innen «nettverket»?
Veldig sannsynlig.