ahlens

– Derfor valgte vi Identisure

Åhléns bruker tjenestene TeleID, GDPR-ID og Safemail fra Identisure.
– Hvilke behov var det som fikk Åhléns til å ta kontakt med Identisure?
Med innføringen av GDPR ville vi beskytte medlemmenes personopplysninger på riktig måte og samtidig gjøre det enkelt for kunden og kundeservice. Den største utfordringen var å verifisere at vi hadde kontakt med riktig person per telefon. Nå kan vi sjekke ID når vi snakker med noen. Det hele er raskt, hyggelig og enkelt!
– Hvordan opplevde dere kjøpsprosessen og Identisure som leverandør?
Identisure er veldig lydhøre for behovene våre, og alt går veldig raskt og smidig.
– På hvilken måte har tjenestene Safemail og TeleID forenklet kommunikasjonen mellom kundeservice og kundene?
Vi kan hjelpe kunden med én gang, uten å bekymre oss for om vi gir ut informasjon til riktig person. Samtidig er utvekslingen av personopplysninger redusert til et minimum.
– Hvor sannsynlig er det at dere vil anbefale Identisure som leverandør til andre selskap innen «nettverket»?
Veldig sannsynlig.

Familiebedriften Åhléns ble grunnlagt i 1899 og er i dag et av Sveriges sterkeste varemerker, med 57 varehus i Sverige og e-handel via åhlens.se.

INGEN INTEGRASJON
Det kreves ingen integrasjon eller utvikling hos bedriften, siden tjenesten er nettbasert.
RASK OPPSTART
Identisure tar seg av hele prosessen, og det tar rundt en uke fra avtale til oppstart.
EGET BANKID-SERTIFIKAT
Vi tilbyr også bedriften et unikt BankID-sertifikat, slik at bedriftens navn vises når kunden legitimerer seg.

Ønsker du å høre fra oss?

Har du spørsmål om noen av tjenestene våre? Kontakt oss via skjemaet eller på telefon (+46) 08-425 125 60

    Skjemaet beskyttes av reCAPTCHA, som benytter Googles personvernserklæring og brukervilkår.